Τρίτη, 7 Φεβρουαρίου 2012

Τι πρέπει να κάνουν οι πελάτες των "Energa" και "Hellas Power"

Η διαγραφή των εταιρειών προμήθειας "Energa" και "Hellas Power" από το Μητρώο Συμμετεχόντων της...

Τι πρέπει να κάνουν οι πελάτες των Energa και Hellas Power
χονδρεμπορικής αγοράς ενέργειας, λόγω της μη εκπλήρωσης των οικονομικών τους υποχρεώσεων, προκάλεσε την παρέμβαση οργανώσεων των καταναλωτών.
Η Ένωση Καταναλωτών Ποιότητα Ζωής, αν και σημειώνει σε ανακοίνωσή της ότι «δεν μπορεί να έχει πλήρη εικόνα για τα αίτια που οδήγησαν σ' αυτό το αποτέλεσμα», καλεί όλες τις αρμόδιες αρχές να επιληφθούν του θέματος και να διασφαλίσουν την απρόσκοπτη λειτουργία της απελευθερωμένης αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, την άμεση αποκατάσταση των στρεβλώσεων, που υπάρχουν, την αποκατάσταση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών, την μη επιπλέον οικονομική επιβάρυνση των καταναλωτών από τα ανεξόφλητα χρέη των εν λόγω εταιρειών και τον καταλογισμό ευθυνών εκεί που υπάρχουν.

Ενημερώνει, επίσης, τους καταναλωτές ότι:

- Οι πρώην πελάτες των εταιρειών "Energa" και "Hellas Power" δεν χρειάζεται να ανησυχούν ούτε να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.

- Οι πρώην πελάτες των εταιρειών "Energa" και "Hellas Power" θα εξυπηρετούνται, από ώρα 00:01 της 25/1/2012, αυτόματα από τον Προμηθευτή Τελευταίου Καταφυγίου (άρθρο 57, Ν. 4001/2011), που σήμερα είναι η ΔΕΗ ΑΕ.

- Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.

- Για το παραπάνω διάστημα, οι καταναλωτές- πρώην πελάτες των εταιρειών "Energa" και "Hellas Power" τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.

- Το ειδικό τέλος (χαράτσι), που καταβάλλεται μαζί με το λογαριασμό ηλεκτρικού ρεύματος, μπορεί να πληρώνεται στις εφορίες.

- Όσοι έχουν απλήρωτους λογαριασμούς των εταιρειών "Energa" και "Hellas Power", θα ενημερωθούν εντός της εβδομάδας πώς- πότε- πού θα τους εξοφλήσουν.

- Για το θέμα της εγγύησης, που έχουν καταβάλει οι καταναλωτές στις εν λόγω εταιρείες, θα ενημερώσει η ΔΕΗ, επίσης εντός της εβδομάδας.

- Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι, μπορούν να επικοινωνούν στην ειδική γραμμή της ΔΕΗ 214 214 2000.

· Επίσης, μπορούν να επισκεφθούν τις ιστοσελίδες:

- ΔΕΗ: http://www.dei.gr/Default.aspx?id=55490&nt=18&lang=1

- ΔΕΣΜΗΕ: http://www.desmie.gr/

- ΡΑΕ: www.rae.gr/site/categories_new/about_rae/factsheets/major_news/24012012_1.कसप
Πηγή:epikaira।gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου